Per participar a les activitats i tallers que es fan durant el dia cal que us inscriviu; les places són limitades.
El preu de la inscripció és de 75 € i inclou lallotjament i els àpats (dinar i sopar de dissabte i esmorzar i dinar de diumenge) i la participació a tots els tallers i activitats.
Ja s'han tancat les inscripcions i els tallers són complets! Recordeu, però, que el ball de les Jornades és obert a tothom i gratuït!
Als mestres i professors de primària i de secundària, el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya els reconeix l'assistència a les Jornades com a curs de formació permanent de 30 hores (com a activitat de l'Institut de Ciències de l'Educació ICE-Josep Pallach). Als estudiants de qualsevol grau de la Universitat de Girona se'ls reconeix 1 crèdit ECTS per l'assistència als tallers i balls de les Jornades.